VEELGESTELDE VRAGEN
Hieronder vind u de meest gestelde vragen. Wordt uw vraag niet beantwoord? Neem contact met ons op, we proberen zo snel mogelijk uw vraag te beantwoorden!
Let op : wat verandert er op 1 juli 2013?
Bellen naar 0900 nummers wordt voortaan door uw telecom provider gezien als bellen naar een vast nummer. Heeft u een abonnement of een belbundel voor bellen naar vaste nummers, dan betaalt u niets extra’s. Als het goed is heeft uw provider u over deze wijzigingen geïnformeerd.
Een rekenvoorbeeld : stel u belt naar een 0900 nummer dat € 0,03 per minuut kost en het BUITEN de bundel tarief is € 0,20 per minuut.
Tot 1 juli 2013 betaalt u € 0,03 + € 0,25 (toeslag) = € 0,28 per minuut
Na 1 juli betaalt u € 0,03 + € 0,00 = € 0,03 per minuut als u BINNEN uw bundel of abonnement belt
Na 1 juli betaalt u € 0,03 + € 0,20 = € 0,23 per minuut als u BUITEN uw bundel of abonnement belt
Wij verwachten dat vele klanten met hun mobiele telefoon gaan bellen. Belangrijk is dat u weet hoeveel minuten u per maand belt. Dan kunt u namelijk een optimale bundel afnemen.
Uw telecom provider zal u middels een brief ook op de hoogte hebben gebracht van deze wijzigingen.
Gelden voor voordelen ook voor prepaid kaarten?
Kijk op de website van uw provider wat het kost om naar 0900 nummers te bellen.
Kan ik mijn telefoon voor programmeren?
Ja, kijkt u eens op onze website onder de tab “Voorprogrammeren”. Zo kunt u gemakkelijk gebruik maken van onze service.
Kan ik ook via UPC, Ziggo, Tele2 etc naar 0900 nummers bellen?
Ja, dat kan.
Is er een starttarief?
Het starttarief van Bellenvia0900.nl is 4,54 cent.
Wordt er per seconde of per minuut afgerekend?
De kosten van onze 0900 nummers worden per seconde afgerekend.
Hoe betaal ik de belkosten? Krijg ik een rekening thuis?
Nee, u betaalt via uw normale telefoonrekening. Op uw telefoonrekening staan de kosten vermeld onder het kopje 0900-(informatie)nummers.